جهان فرای باور تو

«سخن را چو بسیار آرایش کنند هدف فراموش می شود»

جهان فرای باور تو

«سخن را چو بسیار آرایش کنند هدف فراموش می شود»

با سلام
حسین قاسم پور صاحب این وبلاگ اهل آمل شهری در مازندران استان همیشه سرسبز ایران هستم.در مدرسه شهیدبهشتی آمل درس می خونم.15 ساله هستم ودر نهایت امیدوارم هرکسی هر کجای این خاک پاک،ایران،زندگی می کند مسرور و شادمان باشد.

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

عذرخواهی

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷ ق.ظ

شرمنده...

                                                   

      با سلام  خدمت همه دوستانی که از وبلاگ من دیدن می کنند، این مطلب را آغاز می کنم.

حقیقت (تلخه ولی میگم)این است که یک عذرخواهی به همه شما بدهکارم بابت تأخیر زیادی (حدود یک سال )که در  گذاشتن مطلب جدید داشتم. قبول دارم تنبلی کردم ولی بیکارم نبودم. به هر حال «هر و قت ماهی را از آب بگیری تازه  است». امیدوارم دوباره در این کار وقفه نیندازم.

 با آرزوی خوشبختی همه انسان های نیکوکار و گل روی زمین مثل خودتون.                                    

۹۲/۱۱/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین قاسم پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">